Omgevingscommunicatie

Omgevingscommunicatie


Wanneer er een verandering plaatsvindt in een wijk, een centrum of natuurgebied vraagt dat om (on)bewuste instemming van de burgers en belanghebbenden. Maar ook om bijdrage en betrokkenheid van de burgers. Zij kennen immers de omgeving het best en bieden daarmee ook meerwaarde in het project. Om de bijdrage van burgers en overige stakeholders te optimaliseren en om het project zo soepel mogelijk te laten verlopen, is communicatie cruciaal.

Omgevingscommunicatie
De communicatieadviseurs van BOOT denken mee in strategische (communicatie)vraagstukken binnen jouw project. Denk hierbij aan klimaatadaptatie, stikstof en de nieuwe omgevingswet. Daarbij streven wij steeds naar het maximaal haalbare bij het realiseren van waardevolle burgerparticipatie. Met als doel tevreden stakeholders en een succesvol verloop en resultaat van jouw project. Wij zetten hierbij zowel online als offline communicatiemiddelen in, afhankelijk waar de uitdaging om vraagt.

Optimale burgerparticipatie
Uniek in onze aanpak is dat wij beschikken over een online tool waarbij input van burgers rechtstreeks of via een enquête kan worden verwerkt in (de tekening van) jouw project. Deze tool is altijd en overal beschikbaar. Hiermee kunnen wij alle projectgegevens, inclusief informatie van de burgers en belanghebbenden, combineren. Zo heb jij in één overzicht een compleet beeld van (de status van) jouw project, van communicatie tot uitvoering.

Recente

Projecten

Naar alle projecten

De kracht van BOOT is onze enorme diversiteit aan diensten. Van stedelijke ontwikkeling tot landelijk gebied. We werken in verbinding en in samenwerking met onze opdrachtgevers, innovatief en inspirerend. Ons doel: de ondersteuning bieden die de opdrachtgever nodig heeft.

Kees Boot, Directeur

Door op grote schaal informatie te verzamelen en inzichtelijk te maken, verlagen we de drempel voor veel partijen om serieus met circulair materiaalgebruik aan de slag te gaan.

Ralph van Rees, Projectleider Circulair

We worden gedreven door de hulpvraag van de klant.

Paulien de Ruiter, Directeur HR